17 Haziran 2007 Pazar

Gülümseyen Çikolatalar - Smiling Chocolates




















Bu hafta babalar günü icin babama özel bir sürpriz yapmak istedim. Bunun üzerine internetten Istanbul’a gönderebilecegim bir hediye aramaya koyuldum ve “GÜLÜMSEYEN ÇİKOLATALAR - SMILING CHOCOLATES” ile karsilastim. “Gülümseyen çikolatalar” size özel mesajli çikolata tasarimi yapan bir çikolataci. Resimli bardaklar, takvimler oyun kagitlarindan sonra bu resimli ve mesajli çikolatar bana cok orjinal geldi ve sizlerle paylasmak istedim. Her chocolic gibi eger siz de hem alinabilecek hem de verilebilecek en guzel hediyenin çikolata oldugunu dusunuyorsaniz“gülümseyen çikolatalar" sevdiklerinizi gercektende gülümsetecek tali bir hediye alternatifi ve hatta daha da fazlasi olabilir. Benim icin "“gülümseyen çikolatalar"” bu sene babama yaptigim tatli bir süpriz oldu. Sizler icin de tatli bir sürpriz ve hatta can simidiniz olabilecegini düsündüm ve olasi alternatifleri paylasmak istedim…

- Sevgililer günü , Babalar, anneler, ögretmenler günü hediyesi,
- Bebek, baby shower çikolatasi
- Nişan çikolatası, Nikah çikolatası, Söz Çikolatası
- Yeni yıl-Bayram Çikolatası
- Kurumsal çikolata ,Firma logolu çikolata

Bunlarin hicbiriyle ilgim yok diyosaniz, iyi bir chocolic olun ve bugun sevdiklerinize gülümseyen yada gülümsemeyen hic farketmez bir paket çikolata alin ve gülümsetin. Çikolata gülümsetir 

Hiç yorum yok: